با ولایت تا شهادت

امير پوردستان:


دشمن نتوانست تئوري خود براي حمله به ايران را عملي كند
فرمانده نيروي زميني ارتش با بيان اينكه تانك‌ها و هواپيماهاي دشمن در مرزها ديده مي‌شد، گفت: وجود نيروهاي مسلح آماده و ولايتمدار و متصل به ملت، رهبري بيدار و فرزانه كه اين نيروها را هدايت مي‌كرد و اتحاد ملت مسلمان ايران سبب شد كه دشمن نتواند تئوري خود را عملي كند به همين دليل استراتژي را عوض كرد.

به گزارش سپاه نیوز؛ امير احمدرضا پوردستان فرمانده نيروي زميني ارتش در مراسم تحليف سربازان مركز آموزش 02 شهيد انشائي نيروي زميني كه صبح امروز يك‌شنبه برگزار شد، اظهار داشت: همانطور كه شهيدان ما در زمان جنگ افتخار آفريني كرد‌ه‌اند سربازان نيز در عرصه‌هاي مختلف افتخار آفريني خواهند كرد.
وي افزود: دژهاي پولادين و قلعه‌هاي نفوذناپذير يك كشور، سربازان آن هستند و آنها باعث ايجاد امنيت و عزت مي‌شوند.
پوردستان با اشاره به جنگ تحميلي عراق عليه ايران اظهار داشت: زماني كه رژيم بعث با 12 لشكر زرهي و پشتيباني 23 كشور به ما حمله كرد و قصد داشت دين ما را بگيرد، اين سربازان بودند كه در قالب سپاه، ارتش و بسيج از دينمان حفاظت كردند.
فرمانده نيروي زميني ارتش با بيان اينكه مملكت بدون امنيت، قوام و دوام نخواهد داشت، گفت: جايگاه سربازي، جايگاه رفيع و بالايي است و زماني كه دشمن صلابت سربازان ما را مي‌بيند احساس يأس مي‌كند.
پوردستان در ادامه سخنانش تصريح كرد: دشمن تا نزديكي مرزهاي ايران آمده بود، در مرز شلمچه تانك‌هاي آنان مشخص بود و در ديگر مرزها نيز نفربرها و هواپيماهايشان ديده مي‌شد، چه شد كه آنها نتوانستند به مملكت ما حمله كنند؟ آنها طرح عملياتي و ساعت حمله را از قبل مشخص كرده بودند.
وي ادامه داد: وجود نيروهاي مسلح آماده و ولايتمدار و متصل به ملت، رهبري بيدار و فرزانه كه اين نيروها را هدايت مي‌كرد و اتحاد ملت مسلمان ايران سبب شد كه دشمن نتواند تئوري خود را عملي كند به همين دليل استراتژي را عوض كرد و به تهديد نرم روي آورد. فرمانده نيروي زميني ارتش در پايان سخنانش گفت: بايد تلاش كنيم آمادگي خود را بالا ببريم و سربازان جديد مانند خون تازه وارد شريان‌هاي نظامي كشور مي‌شوند و به آنها قدرت مي‌بخشند.
در پايان اين مراسم گردان‌هاي مركز آموزش 02 شهيد انشائي در مقابل جايگاه رژه رفتند و همچنين در حاشيه اين مراسم نمايشگاهي از دستاوردهاي اين مركز به نمايش گذاشته شد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,ساعت 17:7 توسط محمد حسین| |


Power By: LoxBlog.Com